zdroj pro autozesilovač

fleo@post.cz fleo
Středa Březen 17 11:51:08 CET 2004

Dobrý den,

rád bych vás poprosil o řešení následujícího problému, postavil jsem si zdroj pro autozesilovač. Dal jsem do něj toroidní trafo TALEMA 12 V 500W, 7812 podpořeno čtyřmi BD250, všechno běhá v pohodě, ani to moc nežere, ale jenom pokud se to podaří rozběhnout. Někdy se stane, že se při nahození vyhodí jistič. Měl jsem tam zezačátku dost velkou kapacitu, asi 40mF, tu jsem teda postupně snížil, tím se počet vyhození zmenšil, ale stejně. Jak se to prosím dělá, aby náběh zdroje byl pomalý? Jak to lze udělat nejjednodušeji a jak se dá odfiltrovat případné lupání při zapnutí nějakého jiného spotřebiče do sítě?

                      Děkuji Honza Krejsa

 Pripojte se zdarma k internetu:
 *** http://VOLNY.CZ

Daląí informace o konferenci Hw-list