SSR a autozesilovač

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:51:08 CET 2004

Dobry den,

transformator bruci asi proto, ze SSR prvek neni zcela "otevren". Toroidni
transformator ma velke syceni a tvori indukcni zatez obtizne (bez korekcnich
obvodů) spinatelnou. Korekčni obvod (RC clen) je nutne vypocitat dle
parametru trafa.

Problem zapinani je mozne resit zapojenim tlumivky (treba z 80W zarivkoveho
telesa) na primarni stranu toroidniho trafa. Po dosazeni cca 70% napeti na
kondenzatorech tlumivku zkratovat (komparator+rele). Mato tu vyhodu,
narozdil od odporu na stenosmerne strane, ze tlumivka omezi i narazovy proud
vlastniho trafa (u toriodu jsou narazove proudy i pri zapnuti naprazdno dost
velike).

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847