RE: zdroj pro autozesilovač

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 11:51:08 CET 2004

Ja myslim ze pricina vyhazovani pojistek je v aperiodickem narustu magnetizacniho proudu pouziteho toroidniho trafa. Resenim by bylo pouzit triakovy spinac nastaveny na spinani pri plne amplitude (ne pri pruchodu nulou) a taky by pomohlo vymenit jistic co mate doma za 16A.
Lubor

Od:	fleo@post.cz
Odesl?no: 	1. srpna 2000 13:37
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t: 	zdroj pro autozesilova?

Dobr? den,

r?d bych v?s poprosil o ?e?en? n?sleduj?c?ho probl?mu, postavil jsem si zdroj pro autozesilova?. Dal jsem do n?j toroidn? trafo TALEMA 12 V 500W, 7812 podpo?eno ?ty?mi BD250, v?echno b?h? v pohod?, ani to moc ne?ere, ale jenom pokud se to poda?? rozb?hnout. N?kdy se stane, ?e se p?i nahozen? vyhod? jisti?. M?l jsem tam zeza??tku dost velkou kapacitu, asi 40mF, tu jsem teda postupn? sn??il, t?m se po?et vyhozen? zmen?il, ale stejn?. Jak se to pros?m d?l?, aby n?b?h zdroje byl pomal?? Jak to lze ud?lat nejjednodu?eji a jak se d? odfiltrovat p??padn? lup?n? p?i zapnut? n?jak?ho jin?ho spot?ebi?e do s?t??

                      D?kuji Honza Krejsa

 Pripojte se zdarma k internetu:
 *** http://VOLNY.CZ