PIC16C74A /JW zamknuto

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 11:51:07 CET 2004

From: Frantisek Zabecky <fzabecky@vadium.sk>

> ts> Zamknul jsem si z blbosti dva PIC16C74 v okenkove versi . Po
> ts> naslednem prostudovani dokumentace jsem se docetl ze firma
Microchip
> [...]
>
> ts> Po smazani obvodu uz je nastaven bit na illegal a hotovo :(
>
> ts>             Daji se jeste zachranit nebo je mam dat do sbirky ??
> ts>             Maji tuhle vlastnost i jine programovatelne obvody
jinych
> ts>             vyrobcu ( 8751 sel smazat bez problemu ) ??
>
> ts>                 Diky     Thomas S
>
> Problemy s vymazom 'Protect bitu/bitov' je len u obvodov od
> Microchipu. Protect bit je ulozeny niekde po povrchovou vrstvou
> EPROMky, takze UV na neho 'nedosvieti' a nie je mozne ho vymazat. Je
> to viac menej technologicky problem Mchipu.

To neni technologicky problem, tak je to navrzeno.

Kdyz jsem se na tuto vec ptal primo lidi od Microchipu, tak mi rekli,
ze je to feature, ktera chrani vyvojare SW pred tim, aby po nasazeni
okenkove protect verze to nekdo precetl tim ze zaostri UV paprsek
pouze na ten bit code-protect. Tak by jej vymazal a tim by se cely
program stal citelnym.

O smysluplnosti tohoto reseni je mozno polemizovat, da se s tim
nesouhlasit ale to je tak vsechno, co se s tim (nebo proti tomu) da
delat.

Jiri.