Zdroj pro spro spinane zdroje

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:07 CET 2004

1) Nepovazuji se za nejvhodnejsi osobu, ktera by mela rozebirat
proc trafo vrci. Muj nazor je ten, ze SSR pousti do trafa impulsy
vyriznute ze sinusovky. Tyto proudove narazy zpusobi prudke mecha-
nicke razy na rozdil od pozvolnych narustu a poklesu u sinusovky.
(Prosim nebijte me za laicke vyjadreni) Vsadim se, ze trafo z
plechu bude za stejnych podminek vrcet podstatne vic.
Pokud mate podobnou cenu jako u klasickych traf nevahejte.

2) Souhlas - není proc diskutovat.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: SSOU Vodochody s.r.o. [mailto:ssouvodochody@mbox.vol.cz]
Sent: Thursday, August 03, 2000 9:36 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Zdroj pro spro spinane zdroje

Z toho jsem ziskal pocit, ze pro spinany obvod neni toroidni transformator
vhodny. Pred touto zpravou bych ho pouzil urcite, ale ted nevim. Jinak tu
poznamku o cene nechapu - nezdaji se mi byt o mnoho drazsi (tedy pri
zakazkove vyrobe).

V zadnem pripade bych nechtel pouzivat neco, co se sice da sehnat (ale za
rok to uz treba nepujde), protoze jde o free projekt a dost mozna, ze si to
pak bude chtit i nekdo jiny take postavit - musi se pouzit jen dostupne
prvky.