Zdroj pro spro spinane zdroje

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:07 CET 2004

On Thu, 3 Aug 2000, SSOU Vodochody s.r.o. wrote:

> Pavel Rotter napsal:
> transformator bruci asi proto, ze SSR prvek neni zcela "otevren". Toroidni
> transformator ma velke syceni a tvori indukcni zatez obtizne (bez korekcnich
> obvod?) spinatelnou. Korek?ni obvod (RC clen) je nutne vypocitat dle
> parametru trafa.
>
> Z toho jsem ziskal pocit, ze pro spinany obvod neni toroidni transformator
> vhodny. Pred touto zpravou bych ho pouzil urcite, ale ted nevim. Jinak tu
> poznamku o cene nechapu - nezdaji se mi byt o mnoho drazsi (tedy pri
> zakazkove vyrobe).

Transformator se chova jako indukcnost ale krome toho se chova jako to co
je pripojeno na jeho vystupu. Takze do te doby nez se otevrou diody je to
indukcnost a pak kdyz se na sekundaru pripoji kondiky tak se ta
charakteristika zmeni. Kazdopadne je fuk jestli je to toroid nebo plech,
predpokladal bych ze pri SSR spinani vzniknou stejne problemy u obeho,
takze klidne toroid.

|                             petrsi@jcu.cz                              |