Bezkontaktne meranie vzdialenosti

Pavol Svorc svorcp
Středa Březen 17 11:51:05 CET 2004

> bylo vhodne trohu blize popsat co vlastne chcete merit, jak je predmet
> velky, jakou se pohybuje rychlosti, je-li kovovy, skleneny..... Existuji

Potrebujem detekovat priblizenie predmetu pod kriticku hranicu (10-
100cm) s presnostou cca 5-10cm. Predmet moze byt z
akehokolvek materialu (kov, beton, clovek), velkost predmetu bude
rozna. Pohybovat sa bude senzor v zariadeni aj snimany predmet.
Vzajomna rychlost bude urcite mensia ako 2 m/s. Prostredie bude
vonkajsie takze to musi reagovat pri beznych vonkajsich teplotach
povezdme -10 az +40, a tiez v noci. V principe by to malo zachytit
cokolvek, co sa dostane do zorneho uhla snimaca a bude pod
nastavenou hranicou.

Takze aky typ snimaca by sa na toto hodil? Malo by to byt cenovo
dostupne a prakticky zohnatelne.

P.Svorc