Zkratky

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:51:05 CET 2004

Dobry den ,
    jde mi o nasledujici zkratky napsane u trimru ve videu:
 DEV , CARR , PB-Y , REC-CSL , RF-SWP , REC-Y-FM . Pokud by jste mi nekdo
mohl vysvetlit vyznam takto oznacenych trimru byl bych vam vdecny.
    A jeste jedna otazecka , koupil jsem si novou video hlavu do dvouhlaveho
videa a po vymene nastal tento problem , na SP nahrava i prehrava vyborne ,
ale na LP (pomaly posuv )  je obraz zazrneny a chvilema vypadava , nahrana
sekvence  na tento posuv nejde prehrat vubec(jen zrneni). Nevite nekdo v cem
by mohl byt problem?

Predem dekuji za objasneni vyse uvedenych zkratek.
L.Hruska