Zdroj pro spro spinane zdroje

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody

From: Pavel Rotter <PavelRotter@newte.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, August 04, 2000 7:09 AM
Subject: RE: Zdroj pro spro spinane zdroje

> Dobry den,

> No u pulzniho regulatoru s pametovou civkou bych to netvrdil, naopak větsi
> napetovy spad naopak tomuto regulatoru "prospeje"

> Divně nakupujete: MAX724 á 268.61, DPU47A5 á 37.95 a LMC7101 á 32.28 to
jsou
> sice ceny bez DPH ale i tak je to podstaně méne (cca 340,--).

Asi mame na mysli jine zapojeni - ja mam na mysli rizeny zdroj proudu s
MAX724 dle jejich originalniho zapojeni. Na dotaz po soucastkach mi v
polovine brezna prisel tento mail:

MAX724CCK - dostaneme do 2 tydnu
MAX472CPA  - skladem
MAX724-L047 - civka pro MAX724xCK - skladem

Objednavka byla obratem. Soucastky po velmi caste urgenci dorazily az v
mesici cervnu !!!!!!
Cena 750 Kc odpovida uvedenym soucastkam. Chypu, ze existuje moznost
nahradit drazsi originalni civku levnejsi a patrne lze usetrit i na ridici
casti. Ja pri nakupu uvazoval s overenym a navic od MAXIMa primo doporucenym
zapojenim.

> Dodací lhuta je tak do 3 tydnu (pouzivame tyto dily do profi vyroby, pri
> delsich lhutach by nas nasi zakaznici vykostili, dnes chce kazdy vse
hned...

> No MAX724 je chranen snad proti vsemu a jen tak jej neznicite, ale na
> jednoduchosti zapojeni a malem počtu okolnich soucastek by jste asi
vydelal

No doufejme - rad bych zkusil i tuto variantu koncoveho stupne, ale radeji
nejdrive nazbiram zkusenosti na levnejsich vecech.

> Proti tomu nemuzu nic mit, nic nevnucuji, jen v dobre vire jsem Vas chtel
> usetrit jistych rozcarovani, tato oblast je bez dobreho vybaveni (ktere
jak
> jsem pochopil nemate k dispozici) dost obtizna

Mam rad obtizne veci - proto jsem CVUT studoval dalkove, proto se venuji
pocitacum, proto se venuji elektronice a proto se venuji modelarine.