Tuner ve videu

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 11:51:05 CET 2004

At 15:43 3.8.2000 +0200, Lubor Otta wrote:

>Nevite nekdo jak byvaji udelane tunery u videa? Specielne co je mezi antenou ven a dovnitr?

No urcite tam bude neco aktivniho (tranzistor), takze to v protismeru opravdu nechodi.
No jo, ale jak to ze to propousti do televize i pri vypnuti videa, to by tam muselo byt jeste antenni rele???
Ale pravda je ze jsem to video nikdy nevytahl ze zasuvky, ten sirokopasmovy zesilovac, pokud tam je by mohl byt napajeny ze startovaciho zdroje.
Dik za typ, zkusim to jeste jednou (vecer)
Lubor