Tuner ve videu

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:51:05 CET 2004

	> je mezi antenou ven a dovnitr?
	>
	> No urcite tam bude neco aktivniho (tranzistor), takze to v
	> protismeru opravdu nechodi.
> No jo, ale jak to ze to propousti do televize i pri vypnuti
> videa, to by tam muselo byt jeste antenni rele???
> Ale pravda je ze jsem to video nikdy nevytahl ze zasuvky, ten
> sirokopasmovy zesilovac, pokud tam je by mohl byt napajeny ze
> startovaciho zdroje.

	Presne tak to bude, kdyz vytahnes video ze site, taxe obraz na TV
drasticky zhorsi. Bude to aktivni rozbocovac/slucovac.
	Znamymu se stalo, ze se mu strasne zhorsil obraz na TV, uz se
chystal lezt na strechu rovnat antenu a v posledni chvili si vsiml, ze den
predtim omylem vytahl video ze zasuvky :-)

			Ales Zika
			Pelhřimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz