Dobe vybaveni (was: Re: Zdroj pro spro spinane zdroje)

Michal Vanka vanka
Středa Březen 17 11:51:05 CET 2004

>Proti tomu nemuzu nic mit, nic nevnucuji, jen v dobre vire jsem Vas chtel
>usetrit jistych rozcarovani, tato oblast je bez dobreho vybaveni (ktere jak
>jsem pochopil nemate k dispozici) dost obtizna

Muzu prosim vedet, co je dobre vybaveni?
Je to dobry osciloskop (jestli ano, musi byt
pametovy, nebo digitalni)? Co dalsiho?

Ja vim, ze vse je relativni (kdyz nemam osciloskop,
tak chci osciloskop, kdyz ho mam a je < 5 MHz,
tak chci do 20 MHz, ..... do 100 ... pametovy ... digitalni).

Omlouvam se, ze jsem otazku dobreho vybaveni
ponekud zuzil. Nejake napady?

Michal.