Dobe vybaveni (was: Zajimava vec)

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:02 CET 2004

On Mon, 7 Aug 2000, Ondrej Puzman wrote:

> Chcete rict, ze kdyz SFH 506 zakryju rukou ze mi ji to prosviti ?
> To by ale nebylo IR, ale rentgen :-))

Proc zrovna prosviti ? - oddrazi se to od ruky do steny pak do protejsi
steny  pak do druhe strany ruky a od ni do SFH. Strcte bud LEDku nebo SFH
do poradne cerne krytky - pak teprve uvidite, nebo nahradde vysilaci
diodu normalni diodou co nesviti . Proudove pulsy obvodem Vam zustanou
a uvidite jestli to jde svetlem nebo dratem.

|                             petrsi@jcu.cz                              |