Dobe vybaveni (was: Zajimava vec) - IR prenos

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:51:01 CET 2004

>Patentovat si to davat asi nemusis me se asi tak pred
>rokem stalo to tez, az jsem oddelil napajeni tak to
>prestalo fungovat.

Urcite to pojde urobit tak, aby sa tie dva okruhy navzajom elektricky
neovplyvnovali a bol tam len jeden zdroj.

>Ale na to osdtineni infra pomoci ruky bych rek jen toto.
>Vzal jsem dobrej dalkovej ovladac(dve vysilaci diody) s
>novejma baterkama, zaspuntoval jsem diody prstem a
>fungoval stale.

Prsty naozaj nie su dobre tienenie. Ak by boli, tak potom by asi
neexistovali take tie srandy na prsty nerajuce tusim pulz. Okrem toho dve
diody, kazda povedzme 60-100mA nieco uz len daju.

A.