Dotaz

Michal Ruda mruda
Středa Březen 17 11:51:01 CET 2004

Dobr? den,

Tuesday, August 08, 2000, 6:29:35 PM, jste psal(a):

AP> Dik, ale proboha, proc ? Ma to nejakej rozumnej duvod, kdyz to de
AP> technicky, tak proc to normalne nepovolej ? Nebo je to jen u nejaky
AP> lite verze nebo co ? Netusi to nahodou nekdo ?
AP> Ales Prochaska

Je  to  z  duvodu  celniho  rezimu.  Kamkordery  spadaji  do skupiny
vyrobku,  na  ktere je uvaleno radove mensi clo nez na VCR. Pokud ma
kamkorder  aktivovan  ext.  vstup (DV, S-video,...) je podle celniku
povazovan  za  videorekorder a tudiz se neprijemne prodrazi. Alespon
tak mi to bylo vysvetleno prodejcem SONY.

--
S pozdravem,
 Michal Ruda