ROM Basic not found

Milan Musec milan.musec
Středa Březen 17 11:51:00 CET 2004

kamarad ma problem z hdd. bud ho vobec nema v masine alebo je nefukncy alebo zle zapojeny alebo ho nema nakonfigurovany(nema vytvorene particie)nech nabootuje z0 systemovej diskety kde ma fdisk a format a nech najprv fdiskom vytvori particiu a potom nech ju naformatuje. starsie pocitece pri boote pokial nenasli funkcny boot sektor resp master boot sektore tak prepli na nejake INT kde sa mal tahat ROM basic. Toto vsak fungovalo tusim iba u IBM ine pocitace nepodporovali ROM Basic.