Re: Foto Cesta / Re: Modrá fólia

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:50:59 CET 2004

At 22:50 9.8.2000 +0200, Zdenek Janish wrote:
>Zdravim...
>
>Jakym spusobem a jakou latkou vyrabite fotocitlivy povrch na cuprexitu???
>
>Ja jsem leccos skousel, ale vysledky nic moc...

Sprayem POSITIV 20, prodavaji to v GM. Je to vyrazne lepsi, nez kupovat cuprexit s nanesenim lakem, protoze tim sprejem si nastrikas tak velkou desku jakou potrebujes a tim padem nemas odpad. Sice to chce trochu cviku, ale bez problemu se to da zvladnout. Pro bastleni a vyrobu prototypu je to naprosto idealni a postacujici. Pokud se ale dela vetsi mnozstvi desek, pouzivame jinou emulzi, je kvalitnejsi a da se s ni delat i nepajiva maska. Vysledky jsou neporovnatelne lepsi, ale pro kusovou vyrobu se to nevyplati.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv