re re re:Modra folia

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 11:50:58 CET 2004

 Vazena konferencia.

 Vzhladom na ohlas tejto temy by som rad poziadal niekoho,kto ma skusenosti
s vyrobou plosnych spojov pomocou spreja Positiv 20, ci by ich nemohol
nejako zhrnut a zverejnit navod,alebo hlavne zasady prace. Ja som si kupil
Positiv sprej asi pred 5 rokmi ale doteraz som ho nepouzil (apropos,je uz
nepouzitelny ?),lebo som sa bal pripadneho neuspechu a tym i zdrzania
prace. Konkretne otazky:
- Na aku foliu,alebo papier nakreslit spoje (i pre kolegov,ktori nemaju po
ruke   pocitac).Staci napr. pauzak (pripadne obojstranne) ?
- Cim kreslit na foliu ? Staci cierny tus ?
- Do akej miery musi byt cisty cuprextit ? Staci vygumovat ? Odmastit ?
- Z akej vzdialenosti a ako dlho svietit bezne dostupnym horskym slnkom ?
- Casove tolerancie a tolerancie vo vzdialenosti.
- Ako sa pozna spravne osvieteny a vyvolany plosak ?
- Ako dlho susit nasprejovany cuprextit ? Je pritom potrebna uplna tma ?
- Na co treba dat pozor,coho sa vystrihat.