WatchDog pro PC

Martin Patka smartin
Středa Březen 17 11:50:57 CET 2004

Zdravim,

muze mi nekdo poradit - potreboval bych WatchDog pro klasicke
PC (OS Linux). Nepotrebuji zadne slozite zarizeni, ani moznost velkeho
nastavovani - vyhovovala by mi i fixni doba nastaveni mezi 1s a 10s
(radeji tech 10s). Vstup do tohoto WatchDogu by mohl byt libovolny -
muze byt signal z Centronics, RS-232 nebo i od IDE-LED. Vystup
vsak by mel byt osetren na potrebnou dobu HW resetu PC.

Existuje nejaky takovy IO ? Nekde jsem dostal tip na X25043, ma
nekdo s timto obvodem zkusenosti, jak z nej vyuzit pouze ten WatchDog?

Pokud zde nekdo nabizi komercni reseni, preferuji rychlost a spolehlivost
dodavky (cca 5 az 10 ks) pred cenou.

Dekuji za kazdy tip

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin