Modra folia / Popis vyroby fotocestou

Slavomir Tomascik tomascik_slavomir
Středa Březen 17 11:50:56 CET 2004

Da sa ist popisanym postupom aj na sirku ciar 0,2mm ked netlaci cas. Treba
dat dosku do postscriptu
a takmer v kazdom vecsom meste je neake DTP ktore ma osvitku. Presnost a
krytie su absolutne perfektne.
Ceny su rozne, ale myslim, ze do 50 korun sa to zmesti (podla velkosti
dosky).
Motiv treba zrkadlovo otocit, alebo to vecsinou mozu urobit aj na osvitke.
Film treba prilozit emulziou dole, ale treba skratit cas osvitu.
Na dosku polozenu pod asi 4 mm sklom svietim obycajnym horskym slnkom, asi z
30 cm s casom asi 1,5 min.

Slavo Tomascik.
tomascik@vse.sk