Nevite nahodou nekdo jak na jednoduchou EEPROM?

Matias Brown kon
Středa Březen 17 11:50:55 CET 2004

Byl bych Vam opravdu vdecen. Mohu se jeste zeptat jak jste na tom se softwarem?
 Stacily by mi treba jenom komunikacni protokoly i kdyz nejaky jednoduchy
 program by se hodil. Vim ze toho chci asi hodne ale celkem opravdu bych to
 potreboval. Predem Vam moc dekuji a kdybych se Vam mohl nejak revanzovat
 urcite se mi ozvete.
Louci se s Vami Dex.

> Mame. Ale musim tu zajimavou cast vypreparovat, protoze to byla vec s
> palcenym vyvojem.
>
> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
>
> Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz