Projekt

czeh czeh
Středa Březen 17 11:50:54 CET 2004

> Na ten "mujweb" bych daval bacha mam tam taky prezentaci a pekne se to tam
> ser... - kolikrat se nacte jen polovina stranky (nebo vubec nic) a taky
jim
> blbne provozovany atlas email zpravy chodi i 3 dny pokud vubec dojdou :o)
> Na GSM konferenci nekdo psal ze Atlas je na nejakem "cernem seznamu"
> serveru - co to znamena mi vsak nikdo nevysvetlil.
>
> mrdeejay@atlas.cz (prozatim

Mam ovsem problem s tim jak to dostat na server?
Vzhledem k objemu dat a tematu to chci vystavit
na tematicky spolecnem miste s moznosti to poslat
na CD-R onomu vystavovateli.
Takze jestli je tu zajemce,vlastnici prostor na WWW
at se mi prosim ozve. A kdyby zde byl snad nejaky
potencionalni sponzor,bylo by to zcela idealni. :-)

S pozdravem
Bobr