Ucinnost spinanych obvodu

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:50:53 CET 2004

On Thu, 17 Aug 2000, SSOU Vodochody s.r.o. wrote:

> Ono bude zalezet na tom, jak se to zapoji - podle datasheetu je uvnitr
> MC34063A NPN tranzistor, jehos C a E jsou vyvedeny ven. Takze si vesmes muhu
> vybrat a zapojit to tak a nebo tak. V kazdem pripade pak bude problem budto
> se zapinanim, nebo s vypinanim. Skutecny MOSFET driver tam bohuzel neni.

Mozna by tedy bylo lepsi neco na zpusob -

Ucc                      C
 +-----[R1]----*-------||-----[R2]------.
               |                        |
               *-----------[R3]---------*---| GATE
               |                        |
         ---------+                     |
               C  |                     -
    MC34063       |                     R4
               E  |                     -
         ------*--+                     |
               - Gnd                    - Gnd

s tim ze kdyz se se tranzistor zavre kdyz vystup toho IO sepne - jestli
tedy lze prepnout funkci vystupu. BTW - jak vlastne funguje ten FET ?
Vzhledem k tomu ze Vase Ucc je 15V, napajeci napeti co jde na FET je asi
30V (nebo 40V) a vystup z FETu lita mezi vystupnim napetim (0-kolik ?)
a nulou. Myslel jsem ze na to aby byl otevreny nebo zavreny musi byt
urcite napeti na G vuci jine elektrode ? Nemuze tam byt nejaky problem ?
(ze by se treba priviral kdyz jde vystupni napeti nahoru)

|                             petrsi@jcu.cz                              |