linkovy vstup u modemu

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 11:50:53 CET 2004

Dobry den,

po bource me prestal fungovat interni 56K PCI modem s cipsetem Rocvel. Pokud
 je modem zapojenej v telefoni zasuvce tak nefunguje telefom.
Skousel jsem diagnoru modemu a ta je OK.
Kdyz provedu vytaceni tel. cisla tak slisim ve sluchatu na desce modemu lupnuti.
 Takze modem je vcelku vporadku. Nalezl jsem tesne u linkoveho vstupu shorele
 dva odporu. Ty si dokazu vymenit. Ale je tam jedna soucastka ktera propojuje
 oba telefoni vstupy. To je nejaka ochrana. Zistil jsem ze je take spatna.
 jsu si jist ze pokud vymenim odpory a tuto soucastku vypajim tak modem pojede.
 Ale rad bych tam dal i tu soucastku. Nechci aby my priste vyhorel celi pocitac.
 Jelokoz nemam tuseni jak se ta soucastka jmenuje a jaka je jeji hodnota a
 kde a za kolik ji poridim. Vypada jako obycejna dioda ve sklenenem pouzdre.
Konce soucastky jsou cervene az oranzove. Ma na sobe barevne prouzky a to
 cerna, hneda a na druhe strane soucastku je oranzova.
Byl bych vam moc vdecnej za kazdou informaci.

s Pozdravem
Pavel Prochazka

modivejte se na moje stranky: prochazka.zde.cz
chcete vydelat penize? --> rychleprachy.zde.cz

---
WWW.EMAIL.CZ - Vase posta zdarma
http://www.email.cz