linkovy vstup u modemu

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:50:53 CET 2004

On Thu, 17 Aug 2000, pavel prochazka wrote:

> Dobry den,
>
> po bource me prestal fungovat interni 56K PCI modem s cipsetem Rocvel. Pokud
>  je modem zapojenej v telefoni zasuvce tak nefunguje telefom.
> Skousel jsem diagnoru modemu a ta je OK.
> Kdyz provedu vytaceni tel. cisla tak slisim ve sluchatu na desce modemu lupnuti.
>  Takze modem je vcelku vporadku. Nalezl jsem tesne u linkoveho vstupu shorele
>  dva odporu. Ty si dokazu vymenit. Ale je tam jedna soucastka ktera propojuje
>  oba telefoni vstupy. To je nejaka ochrana. Zistil jsem ze je take spatna.

Az za tema odporama ? Zrejme je tam kvuli tomu aby shorely ty odpory a
modem se odpojil. Mozna by stacilo pouzit nejaky transil tak na 150-200V,
na lince je asi 48V= plus 60V~ , tak aby to vydrzel.

>  jsu si jist ze pokud vymenim odpory a tuto soucastku vypajim tak modem pojede.

kazdopadne by asi zkouska s vypajenou soucastkou nevyla k zahozeni.

|                             petrsi@jcu.cz                              |