Ucinnost spinanych obvodu

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:50:53 CET 2004

Dobry den,

porad jeste si nevybavuji presne zapojeni, ktere jste pouzil, ale z toho co
jste popsal vidim jeden dost podstatny problem: na kolektoru MOSFET IRF540
mate napeti +24V a na GATE privadite (teoreticky) urovně 15V, takto nemuzete
nikdy tento typ MOSFET poradne otevrit. Pokud pouzijete tento typ MOSFETu
tak musite zabezpecit aby na GATE bylo vzdy napeti o cca 5V vyssi nez na
kolektoru - treba nabojovou pumpou, nebo pomocnym zdrojem napetí ci jinak.
Poprípade pouzijte tranzistor jiného typu - jiz Vam to zde někdo navrhl....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE