linkovy vstup u modemu

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:50:53 CET 2004

Ahoj,
s nejvetsi pravdepodobnosti se jedna o prepetovou ochranu( ta sklenena vec)
Byva to taky ve faxech a muzu potvrdit, ze to funguje i bez ni.
Ovsem na delsich vedenich, nebo na nadzemnich vedenich bych to
bez ni neriskoval. Jsou dva zpusoby:
Muzu skusit se podivat do planku, jestli tam bude uvedena hodnota
tohodle "bazmeku" a nebo ho zkusit vyhodit a honit Telecom, zda ma
na vstupu do baraku bleskojistky. Je tu jeste jedna moznost. Prodava
se primo takova krabicka, ktera slouzi jako prepetova ochrana.

Martin