Ucinnost spinanych obvodu

Ivan Feno feno
Středa Březen 17 11:50:53 CET 2004

MOSFET v tomto zapojeni pracuje v linearnom rezime, t.j. Ugs v celom
pracovnom rozsahu moze nadobudat
rozpatie povedzme od 2 do 5V, pretoze Utsh pre taketo MOSFETy je asi 3-4V
(treba pozriet DS na www.irf.com).
Vy mate spinany priepustny menic typu buck, preto potrebujete budit MOSFET
"ako sa slusi a patri".
Bud pouzit nabojovu pumpu, z ktorej budete napajat kolektor vyst.
tranzistora v tom svabe (trebalo by
zase vyriesit korektne okamih vypnutia), alebo by som pouzil malicke budiace
trafko, alebo v pripade tej nabojovej
pumpy budit ten tranzistor kompl. dvojicou, ktora by bola riadena optoclenom
napajanym z vystupu toho MC-cka.

Ivo.