Programovani AT29C256

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:50:52 CET 2004

> [...]
> pripojit normalni alfanumericky LCD displej. Mam tady sice dokumentaci k
> radici HD44780, kde to je trochu nakreslene, ale moc tomu nerozumim.
> Chapu, ze na datovou sbernici pripojim datove draty od displeje a ze musim
> nejak dekodovat adresu, kterou budu ovladat ENABLE displeje. Ja bych si to
> predstavoval tak, ze displej bude zapojen jako vnejsi RAM, takze bych
> signal ENABLE vytvoril ze signalu WR a nejake adresy, treba adresa 0000h
> bude displej-zapis do ridiciho registru a 0001h bude zapis do datoveho
> registru. (cist data z displeje asi nebude potreba a externi RAMka asi
	Je otazkou jestli se nectenim displeje prilis nezkomplikuji a
nezneefiktivni rutiny pro jeho ovladani. Cteni ma vpodstate jediny smysl a
to je zjistovani stavu BUSY displeje, tedy jestli uz do nej mohu prat dalsi
data. Pokud nebudete cist, musite si v softu udelat cekaci smycky, ktere
spolehlive preklenou  maximalni dobu (viz dokumentace k HD 44780) zpracovani
instrukce/dat displejem.

					Jakub Serych