dotaz k 8051

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:50:52 CET 2004

No mel bych jedno reseni, ale muze se zdati dost brutalni.
Nahradte v textaku vsechny dlouhe skoky a volani kratkymi
a potom vam prekladac rekne ktere jsou moc kratke :-)
Ja pisu porad kratke a jak to postupne kompiluji a ladim,
tak me prekladac postupne upozornuje, kde uz je to daleko.

Pavel Krejci