SDRAM

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:50:52 CET 2004

On Sun, 20 Aug 2000, Plsek Martin wrote:

> [...]
> Pred tydnem jsem si koupil do sveho PC (TomatoBoard 5SVA - VIA Apollo VPX
> - listopad 1997) pamet SDRAM 64MB (8x64Mb). Samozrejme, ze nefunguje.
> Pocitac nalezne jen 16MB. Po hodinach stravenych na internetu, jsem
> zjistil, ze je to zpusobeno vlastni organizaci modulu. VPX cipsety
> umoznuji komunikovat s pameti jen 16-ti bity. Takze to chce starsi pamet
> SDRM, ktere maji organizaci 32x16Mbitu (na modulu bude vice jak 16 IO).
> 	Chci se tedy zeptat, jestli se Vam takova pamet nekde nevali. Byl
> bych ji ochoten vymenit za tu moji 64MB, 100MHz.

jestli tam jsou dva sloty tak pouzit dve 32mb pameti - ty by mely byt
oboustranne tudiz kazda dvaakrat 8x16mbitu x2 = 2x2x16mbitu

l.

> 				Martin Plsek

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/