Programovani AT29C256

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:50:51 CET 2004

At 00:25 19.8.2000 +0200, Serych@Panska.CZ wrote:

>	Je otazkou jestli se nectenim displeje prilis nezkomplikuji a
>nezneefiktivni rutiny pro jeho ovladani. Cteni ma vpodstate jediny smysl a
>to je zjistovani stavu BUSY displeje, tedy jestli uz do nej mohu prat dalsi
>data. Pokud nebudete cist, musite si v softu udelat cekaci smycky, ktere
>spolehlive preklenou  maximalni dobu (viz dokumentace k HD 44780) zpracovani
>instrukce/dat displejem.

No jo, to mate pravdu, to me nenapadlo. Ja jsem doted ty displeje pouzival ve spojeni s malym Atmelem a tam bylo potreba setrit kazdym dratem, takze jsem tam mel opravdu to dlouhe cekani. Je fakt, ze ctenim BUSY se program rozhodne zefektivni. Takze asi bude stacit dekodovat RD i WR a podle toho prepinat R/W na displeji ?
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv