ROM Basic not found

Josef Nechvil josef.nechvil
Středa Březen 17 11:50:50 CET 2004

>    Zdraviv vsechny,
> tenhle prblem jsem uz parkrat taky resil, kamos koupil HDD, fungoval OK, ale
> nedalo se z nej bootovat (coz je vcelku problem) - koncilo to hlaskou "ROM
> Basic System Halted" (nebo neco na ten zpusob - to system halted tam bylo
> urcite). Nic na nem nebylo a tak jsem FDISKem zrusil vsechny partition,
> vytvoril primarni dosovou s maximalni velikosti, naformatoval HDD, prenesl
> SYStem a ono zase nic ! Tento postup jsem opakoval jeste nekolikrat lec
> bezvysledne. Nakonec jsem HDD zformatoval v BIOSu, opet vytvoril partition,
> [...]

Tak to jsi urcite nekde udelal chybu pri praci s FDiskem nebo se nejak
popletl Fdisk (jako vetsina softu od Microsoftu).
Bios totiz neudela nic promitivnejsiho nez, ze nahraje
prvni sektor z disku do pameti a pak spusti jeho kod.
Dale uz zalezi na kodu v nem, co se deje dale.
Podle me ti ten Fdisk nenahral spravne Master-Boot. (chybny kod)

Josef Nechvil