ROM Basic not found

Václav Kovář vkovar
Středa Březen 17 11:50:50 CET 2004

> Tak to jsi urcite nekde udelal chybu pri praci s FDiskem nebo se nejak
> popletl Fdisk (jako vetsina softu od Microsoftu).

Ziju v domneni, ze toto je skutecne problem s MBR, ale reseni mi vzdy
stacilo podstatne rychlejsi:  spustit FDISK /MBR . Toto je udajne
nedokumentovany parametr, ktery obnovi zaznam prave v MBR.
Je vhodne pouzit FDISK stejneho OSu, jaky bude pozdeji bootovat, tj. MSDOS
pro MS DOS, NovellDOS pro NovellDOS atd.
POZOR - pokud nekdo koketoval s Linuxem a nevedel presne, co vsechno dela,
mohl si prave do MBR nahrat LILO. I ten se pak necha timto postupem
odstranit.

Vena Kovar