Dialokove ovladanie k winampu

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:50:50 CET 2004

no to bych taky rad vedel. nicmene co jsem tak krouzil kolem, asi to bude
tim, ze dalkove ovladani pouziva jinou metodu prenosu dat. zatim co
f.ckro$oft pouziva ke komunikaci IR spoustu layeru, ktere maji za ukol udelat
nejaky ten poradny komunikacni standard, obycejne dalkove ovladace pouzivaji
32k nosnou a po ni posilaji jednoduche prikazy. z toho mi vyplynulo, ze Irda
to nemuze precist, protoze to neni standartizovanym protokolem. dukazem te
"inteligence" je to, ze kdyz do dosahu irda strcite telefon nebo palmika, tak
se to "samo" najde....

z toho duvodu je zjevne vyhodne vyuzit teda serioveho portu a nejakeho toho
pica na dekodovani signalu z levneho vysilace DO nez stavet nejaky brutalni
DO s vestavenym protokolem pro IR prenos.

berte tyto informace s velkou rezervou, protoze to nemam overene, ale rekl
bych ze to tak nejak bude
.d.