*.rtf

petrNT petrNT
Středa Březen 17 11:50:49 CET 2004

                                         Usti nad Labem
                                        20000822-006
                                        22.8. 2000

        Zdravim konferenci!
    Ohledne rtf formatu jsem si pred casem
docela uzil sve pri tvorbe WinHelpu pomoci
Help WorkShopu. Zdrojem pro Help WorkShop
je prave rtf. Pokud jsem zdroj rtf vytvoril ve
WORD 97, tak Help WorkShop vydal hlasku
o chybnem formatu rtf souboru. Pokud jsem
rtf vytvoril ve WORD 6, WORD 95 nebo ve
WordPerfect 6.1 vse fungovalo. Zpetne vsak
i rtf oznaceny Help WorkShopem jako nekorektni
se nechal bez problemu otevrit cimkoli, napr.
i WordPadem ve Win. Nepomohla zadna
oktualizace SP pro 97. Pokud tedy chci vytvorit
klasicky, stary WinHelp, pisu zdroj ve WORD 95.
( WORD 2000 jsem nezkousel ).

S pozdravem Ing. Petr Machyl

e-mail:         Pracovni
                    petrNT@zpaul.cz