Trocha zemedelstvi

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 11:50:49 CET 2004

Nazdar,
pred vojnou jsem delal v elektroudrzbe v cokoladovnach DELI Lovosice a tam
jsem dostal z laborky na opravu velice presnou vahu (zkousel jsem vazit
kulicku papiru nebo mouchu ;))). Pouzivali ji tam na mereni vlhkosti
oplatek. Nevim presne jak to fungovalo, ale vzali urcite mnozstvi oplatkove
drte dali na vahu a ta mela vyhrivani a dochazelo k odparovani vody.
Zaznamenala se pocatecni hmotnost a pak kdyz se hmotnost ustalila
zaznamenali konecnou hmotnost. Rozdil hmotnosti se rovnal hmotnosti vody v
oplatce. Prevod na procentuelni mnozstvi snad nemusim uvadet ;)

Cau
Martin