Trocha zemedelstvi

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:49 CET 2004

>Zdravim,
>
>byl jsem pozadan o konstrukci merice vlhkosti obili...
>...protoze vlhkost je treba merit na cca 0,1%

Tak to Ta lutujem. Asi pred 3 rokmi som stal pred podobnym problemom, len sa
mala merat vlhkost stien.

>Ptam se tedy, nedelal jste-li nekdo neco takoveho, nebo neznate
>princip, na jakem ty pristoje funguji?? V prvnim pripade se mozna
>jedna o mereni odporu ??? V druhem bych tipoval snad na ultrazvuk.

Nieco podobne robila firma Applied Precision ci ako sa volaju. Myslim, ze sa
daju najst aj cez zoznam.sk. Druha cesta vedie cez absorpciu vf-energie
vodou. Vyzaduje to ale dost dobre technicke vybavenie, takze nic na kolene.

A.