Trocha zemedelstvi

Veris Miroslav RBCB/TEF8 Miroslav.Veris
Středa Březen 17 11:50:48 CET 2004

Firma Hydronix v Anglii se zabývá měřením vlhkosti v sypkých materiálech.
Princip je na pohlcování mikrovln vodou obsaženou v materiálu. My jsme
pracovali s přístroji, které měřily vlhkost písku na běžícím pásu. Podmínkou
však bylo, že pod sondou cca 200x100mm musela být vrstva materiálu minimálně
100mm tlustá (Radši víc.) a přístroj je třeba nakalibrovat podle měřeného
materiálu metodou sušení a dvojího vážení.
Pro informace zkuste www.hydronix.de a nebo kontakt na thomas@hydronix.de
nebo bernd@hydronix.de. Tam budou vědět více.
MíraV