menic pro LCD

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:50:47 CET 2004

Dobry den,

zalezi na vystupnim proudu, nabojova pumpa postaci, někdy je vyhodne ze dvou
"zbylych" hradel na desce udělat atabilni multivibrator a tim zivit diodovy
prepinac pumpy. V jedna aplikaci jsme pro vytvoreni zaporneho napeti vyuzili
kmitoctu CLK pro seriovy A/D prevodnik, tam by vam stacilo doplnit pouze
diody a kondenzatory.....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847