inverzni znaky na znakovem LCD

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:45 CET 2004

>nekde jsem mel datasheet kde bylo popsane jak na klasickym znakovym LCD
>udelat inverzni znaky. Bohuzel ten popis nemuzu nikde nahrabat. Netusite kde
>se to vali na netu?

Muzete zkusit prevracet polarizacni folii. Zpetne sestaveni displeje nemusi
byt vzdy uspesne. Inverzni displeje se jinak daji bez problemu zakoupit,
kdyz se ovsem nebojite sahnout do penezenky. Chcete-li >1 kus, mohu Vasi
objednavku prilezitostne pripojit ke sve, pak by cena mela byt priznivejsi.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East