datasheet or meranie a regulacia or yack or problem HW

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 11:50:44 CET 2004

Friday, August 25, 2000, 9:32:45 PM, you wrote:

PK> denne citam  na HW a inych konferenciach vela nezmyslov, preto doporucujem aby
PK> si kazdy zvazil co vlastne chce povedat
PK> .. ja osobne mam sice 2x 24 hodinove nelimitovane pristupy  a 2x nocne pristupy
PK> na Internet - telecom, ale viem ze vela studentov a aj pracujucich su
bla, bla, bla...

Prominte mi otazku. Vy jste tentyz Pavol Krupa, ktery je podepsan pod
nasledujicimi, namatkou vybranymi prispevky?

PK>Potreboval by som v praxi overenu schemu zapojenia prudovej slucky
PK>4-20mA/prevodnik/ s vystupu PICu.

PK>Poprosim Vas o linky , schemy zapojenia prevodnikov z odporu na RS232, a z
PK>RS232 na prudovu slucku 4-20mA

PK>Pracujem teraz na nejakych impulznych zdrojoch, potreboval by som nejake linky
PK>a odkazy na dany subject.

a dalsi...

Ptam se proto, ze mi to nejak nekoresponduje s nasledujicim:

--
S pozdravem,
 Karel Strobach

P.S. Velmi se vsem omlouvam za OT.