terminal v diari - drive BASIC karta pro casio

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:50:44 CET 2004

> 3. Pri nejhorsim, mate nejakou jinou LEVNOU alternativu primitivniho
>    terminalu a displayem a klavesnici ? Rekneme neco na zpusob Atari
>    Portfolia (tam jsou zase potize s portama). Stary notebook je moc....

treba starsiho Psiona nebo Pilota. Ja tu mam ted Osaris
(http://www.oregonscientific.com/osaris.html) od OregonScientific a jsem ho
ochotnej pustit za 6 litru vcetne data kabelu - je temer nepouzitej, jako
novej. Je to na EPOC-32 (podobne jako Psion5 a bezi na tom spousta jeho
aplikaci. Terminal je standartni aplikace v ROMce, stejne jako programovaci
jazyk atd. Krome RS-232 a podsviceneho dotykoveho displeje to ma i IRDu a
pridavne media (tusim compact flash). Existuje na to kde co - od WWW
browseru (u toho na CD) po free emulatoru ZX-Spectra. Nemam k tomu CZ
lokalizaci (na webu ji nabizeji, ale za prachy a nikde jsem se k tomu po
haluzi nedostal a Psionacka tam nechodi).

specha, pristi sobotu odjizdim...   baj zdvorak@chaos.cz