BASIC karta pro diare Casio

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:50:44 CET 2004

Dobry den,

> 3. Pri nejhorsim, mate nejakou jinou LEVNOU alternativu
primitivniho
>    terminalu a displayem a klavesnici ? Rekneme neco na
zpusob Atari
>    Portfolia (tam jsou zase potize s portama). Stary
notebook je moc
>    velky (i kdyz nabizi rozhodne nejvice za nejmene
penez).

nevim, jestli je cca 5.000,- levne, ale doporucil bych vam
neco jako PSION, Palm apod. Jsou to hotove pocitace/diare,
kde se da programovat velice snadno a daji se sehnat takto
"levne" na inzerat. Ja osobne bych vam doporucil PSION S3c
(urcite ne S3a, ten neobsahuje seriovou linku, k tomu musi
byt modul za dalsi 4.000,-) Eventuelne si neco postavit na
ATMELu a LCD znakovem/grafickem displeji...

Hynek Sladky