Vzorek zdarma

Kubíček Pavel Pavel.Kubicek
Středa Březen 17 11:50:43 CET 2004

Jeste jednou. Popisovane problemy s ceskymi dealery me tez potkaly v
pripade AD. Tvrde jsem ale trval na tom, ze vzorky jsou avizovany jako
bezplatna sluzba zakaznikum a nakonec jsem je obdrzel.

Co se svabu pro krokove motory tyce, naprosto v pohode a rychle jsem je
ziskal od Allegra.

Zdravi

Pavel Kubicek