Vzorek zdarma

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 11:50:43 CET 2004

From: SSOU Vodochody s.r.o. <ssouvodochody@mbox.vol.cz>
> Parkrat jsem uz zkousel, co to znamena posilani vzorku zdarma. Od MAXIMa
> dorazila zasilka v hodnote cca 3500 Kc (kdyz jsem tu cenu nakonec zjistil,

Od Maxima mi prisla tiez svojho casu zasielka velmi rychlo, akurat ze polovica
suciastok chybala. Boli na dodacom liste, mam dojem ze niekto aktivny
balicek na colnici otvoril a vypadla mu jedna krabicka (zasielka bola zjavne otvorena
nozikom, prelepena paskou a s poznamkou "prislo poskodene" :-).

> jestli nedorazi touzebne ocekavane vzorky od ANALOG DEVICES. Ty bych kvuli
> svym experimentum opravdu hoooodne potreboval. Dva kolegove, kteri se hraji
> se stejnou veci uz je maji :o((((((

Od AD mi prisiel z niekolko objednanych svabov jeden jediny kus, ktory mi je samotny nanic.
Prislo to od slovenskeho distributora za "symbolicke postovne".

Bye, McStinger
vidensky@bigfoot.com
www.bigfoot.com/~vidensky