rizeni triakem

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:50:43 CET 2004

>Aha - takze chcete realizovat PWM a potrebujete detekovat pouze
>pruchod nulou - jestli jsem to dobre pochopil.

Nejedna se o PWM, ale o fazove rizeni. Je nutne, aby to cele bylo galvanicky
oddelene ? Ono to totiz prinasi celkem starosti. Pokud ne, tak pro detekci
"0"
postaci dioda, dva odpory a tranzistor. Pripoji se to na fazi a na vystupu
jsou
krasne impulsy v TTL urovni ( treba ). Pokud pozadujete prilisnou presnost
regulace, tak se jednoduse v programu zapocita casovy offset vznikly na
tvarovaci. Samotne casovani regulace je otazkou jedne rutinky programu.Triak
se spina pres diodu primo profesorem.
No a pokud je galvanicke oddeleni opravdu nezbytne, tak se musi pridat
optoclen pro snimani sinusovky a optotriak pro oddeleni zateze.Nebo trafko,
ktere splni stejnou fci. Delal jsem regulator odporove zateze na PICu. Pokud
budes mit zajem, tak nekde vykopu zapojeni.

Tomas