DPS pomoci fotocesty

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:50:42 CET 2004

Dobry den,

to co jste nastinil je injektor, profesionalni vyrobky tohoto typu se daji
koupit ve FESTO Praha. Funguje to v pohode, ucinnost je dost dobra a misto
vody lze take pouzit tlakovy vzduch (odsavany vzduch je strhavan proudem
tlakoveho vzduchu). Ucinnost tech profi injektoru je tak dobra, ze na odsati
objednu okolo tech desek by stacili radove sekundy tak, ze spotreba vody ci
vzduchu neni nic tragickeho (po odsati samozřejmne uzavrit).

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE