DPS pomoci fotocesty

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 11:50:42 CET 2004

Lednickovy kompresor je poctive pistovy, zality v olejove lazni (kdysi, kdyz
mi shorel, tak jsem ho kuchnul).
Jako vyvevu jsem ho prakticky nezkousel (jen jsem pozoroval co to udela,
kdyz mu ucpu vstup palcem - bojoval statecne - vzdal jsem to driv :o) ), ale
myslim, ze pro uvedene ucely by to stacit mohlo.

		Zdenal