Tlumivka 330 uH

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:50:42 CET 2004

On Tue, 29 Aug 2000, Ondrej Mikes wrote:

> Nemel by jste nekdo tlumivku do spinaneho steep-down zdroje 330
> uH 1 az 3A ? Nikde to nemuzu sehnat (jediny co jsem objevil je FK-
> Technics, ale min odber 10ks a do tri tydnu). Nebo alespon navod,
> co a kolik na co namotat, aby to melo pribizne pozadovanu
> indukcnost.

Pokud chcete motat na feritove hrnickove jadro tak tady je par vzorcu -

kazde jadro ma udavanou Al konstantu, vysledna indukcnost je -

 L = Al * 10^-9 * n^2      kde n je pocet zavitu

pak by jste jeste nemel presvihnout syceni podle vzorce -

 B = ( L * I ) / ( n * S ) kde L je indukcnost, I je max proud,
                           n je pocet zavitu a S je plocha jadra
                           v metrech^2 - obvykle prurez stredniho
                           sloupku u hrnickoveho jadra.

mam zkusenost ze bezna hrnickova jadra maji syceni max 0.3T , takze to by
jste nemel presvihnout.

|                             petrsi@jcu.cz                              |